OGÓLNY MODEL SYSTEMÓW

Klient otrzymuje da­ne stanowiące jakiś obraz przeszłości, a jego zlecenia będą realizowane w przewi­dywanej przyszłości.Ogólny model systemów bankowości elektronicznej zbudowany jest z pięciu poziomów: Poziom I. Systemy bankowości elektronicznej zapewniają dostęp do informa­cji o świadczonych przez bank usługach. Dużą zaletą tych systemów jest niski koszt wdrożenia, proporcjonalny do liczby klientów.  Poziom II. Obejmuje technologie umożliwiające komunikowanie się klienta  bankiem telefonicznie, za pomocą systemu interakcji (voice-interactive).Bankowość telefoniczna, oprócz bankowości internetowej, jest jednym z naj­szybciej rozwijających się kanałów dystrybucji usług bankowych.Poziom m. Obejmuje elektroniczną komunikację, z wykorzystaniem linii te­lefonicznych,która może się odbywać przez bezpośrednie połączenia mode­mowe między klientem a bankiem bądź przez globalną sieć internetową.

Bardzo mi miło Cię gościć na swoim blogu. Chciałbym, abyś uzyskał tu informacje, których szukasz. Postaram się dogodzić Twoim intelektualnym potrzebom!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)