TECHNIKI I TECHNOLOGIE

Techniki i technologie umożliwiają zwiększanie zasobu wiedzy na temat klientów, pozwalając na bardziej precyzyjne i efektywne promowanie sprzedaży poszczególnych produktów i usług. Pozwalają też na poprawę jakości obsługi klientów przez rozwój systemów informa­tycznych bezpośrednio wspierających pracę oddziałów, na zarządzanie aktywami wysokiego ryzyka przez użycie sieci neuronowych przy podejmowaniu decyzji sztucznej inteligencji do zwalczania oszustw oraz na poprawę informacji zarząd­czej. Dzięki nowym technikom i technologiom rosnąć też będzie ranga samoobsługi w bankowości. Wzrasta pozycja bankowości wirtualnej, dzięki czemu klient może korzystać z usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie.

Bardzo mi miło Cię gościć na swoim blogu. Chciałbym, abyś uzyskał tu informacje, których szukasz. Postaram się dogodzić Twoim intelektualnym potrzebom!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)